Regulamin dodawania opinii
PapierowyMix-Anna Sawicka
§ 1
Postanowienia ogólne
- Właścicielka
serwisu – Anna Sawicka papierowymix@gmail.com
- Użytkownik -
Klient Sklepu Internetowego lub osoba niebędąca Klientem, ale odwiedzająca
serwis i mogąca zapoznać się z Treściami w obrębie serwisu lub osoba,
która umieściła w serwisie Treść.
- Punkt
kontaktowy, czyli sposób umożliwiający Właścicielce serwisu bezpośrednią
interaktywną komunikację drogą mailową z użytkownikami serwisu oraz z
organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych.
- Treść - dane i informacje wytworzone i
dostarczane w postaci cyfrowej w szczególności informacje w formie tekstu,
zdjęcia, grafiki lub innego materiału, treści umieszczone w komentarzach
lub opiniach dostępnych na stronie serwisu.
- Usługa
hostingu - usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych
przez Użytkownika serwisu oraz na jego żądanie w rozumieniu przepisów DSA.
- Usługodawca
- dostawca usługi hosting, czyli właścicielka serwisu.
- Moderacja -
działania niezautomatyzowane, podejmowane przez Usługodawcę, w
szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania nielegalnych
treści lub niezgodnych z warunkami korzystania z serwisu. Moderacja polega
na sprawdzaniu treści, zmienianiu ich treści, usuwaniu nielegalnych treści
lub konta użytkownika.
- Opinią w rozumieniu niniejszego regulaminu są wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez sprzedawcę Annę Sawicką w sklepie na stronie https://www.papierowymix.pl/ , mailowo pod adresem: papierowymix@gmail.com oraz mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) prowadzonych przez Annę Sawicką pod nickiem: Papierowymix.
- Opinię na
temat produktów będących w ofercie Papierowymix-Anna Sawicka może dodać każdy użytkownik serwisu,
tj. również użytkownik, który nie dokonał zakupu produktu.
·
Produktem w
rozumieniu niniejszego regulaminu jest każdy towar lub usługa, w tym usługi
cyfrowe, treści cyfrowe, prawa i obowiązki wynikające ze stosunków
cywilnoprawnych; towar w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym
praktykom rynkowym (dalej: produkt).
- Klient
przesyłając opinię o produkcie/ach akceptuje i wyraża zgodę na
przestrzeganie zasad niniejszego regulaminu.
- Opinią użytkownika
jest fragment informacji (wypowiedź) umieszczony przez niego w wiadomości
mailowej/mediach społecznościowych ściśle powiązany z jego subiektywnym
spojrzeniem na przedmiot wypowiedzi (dalej: opinia).
- Sprzedawca
dołoży starań, aby korzystanie z możliwości dodawania opinii było możliwe
dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek
internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń
internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające dodawanie opinii,
to przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta z
włączoną obsługą języka JavaScript oraz łącze internetowe o przepustowości
co najmniej 512 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu jest responsywna i
dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.
- Opinie
pochodzą w szczególności od klientów, którzy dokonali zakupu produktu, osób, które otrzymały produkt
nieodpłatnie oraz osób, które korzystały z produktu w ramach współpracy
(m.in. na podstawie umowy cywilnoprawnej).
- Rezygnacja z
usługi zamieszczania opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na
zaprzestaniu zamieszczania treści przez klienta marki Papierowymix-Anna
Sawicka
§ 2 Zasady publikowania Opinii
1. Aby opinia mogła być opublikowana przez sprzedawcę
powinna być napisana w języku polskim z zachowaniem obowiązujących zasad
poprawnej polszczyzny.
2. W celu opublikowania opinii użytkownik powinien podać
następujące dane, tj.:
a.
ocenę w skali od
1 do 5 gwiazdek dla kluczowych cech produktu,
b.
oznaczenie użytkownika
(imię lub nick),
c.
adres e-mail
(niewidoczny dla innych Użytkowników serwisu),
d.
treść opinii
3. Opinia nadesłana przez użytkownika zostanie
opublikowana po weryfikacji przez Annę Sawicką pod kątem zgodności jej treści z
zasadami przewidzianymi w Regulaminie. Sprzedawca jest uprawniony do decydowania o
umieszczaniu lub odrzucaniu nadesłanej opinii. Decyzja o umieszczaniu lub
odrzucaniu nadesłanej opinii następuje w terminie do 14 dni roboczych liczonych
od momentu przesłania opinii przez użytkownika. O odrzuceniu opinii użytkownik
jest informowany w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu
dodawania opinii, wraz z podaniem przyczyny odrzucenia opinii. Użytkownik ma możliwość
ponownego umieszczenia opinii spełniającej warunki niniejszego regulaminu.
4. Użytkownik oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza
obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób trzecich. Użytkownik ponosi pełną
odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w sklepie PapierowyMix-Anna
Sawicka.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji
Opinii, w przypadku gdy:
a.
jest sprzeczna z
prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności wzywa do nienawiści rasowej,
wyznaniowej, etnicznej itp. oraz zawiera treści faszystowskie, pornograficzne
oraz powszechnie uznane za wulgarne, propaguje przemoc lub obraża uczucia
religijne,
b.
narusza
jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw
autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą
przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności,
c.
zawiera dane
osobowe, teleadresowe adresy e-mail lub inne dane umożliwiające bezpośredni
kontakt,
d.
zawiera odnośniki
do innych stron internetowych, podmiotów innych niż marka (…), w szczególności konkurencyjnych
serwisów internetowych czy sklepów internetowych,
e.
zawiera treści
reklamowe lub inne treści o charakterze komercyjnym,
f.
nie dotyczy w
całości lub części opiniowanego produktu,
g.
zawiera treści o
charakterze spamu,
h.
jest zamieszczana
przez automaty, tzw. boty,
i.
jest Opinią
spełniającą kryteria wskazane w § 5 ust. 3 Regulaminu.
6. Sprzedawca umożliwia dostęp do wystawionych opinii o
produktach.
7. Treści Opinii Użytkowników mogą być też udostępniane
podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa,
w tym właściwym organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości.
8. W sklepie oraz w mediach społecznościowych publikowane
są wszystkie opinie spełniające warunki niniejszego regulaminu – zarówno
pozytywne jak i negatywne.
9. Ocena Użytkowników dla produktu to średnia wyliczona
na podstawie indywidualnych ocen Użytkowników przyznawanych za kluczowe cechy
produktu zgodnie z § 2 ust. 3 lit. a Regulaminu. Oceny poszczególnych cech mają
jednakową wagę przy wyliczaniu średniej. Średnia nie uwzględnia Opinii, co do
których odmówiono publikacji na podstawie kryteriów wskazanych w § 2 niniejszego
regulaminu.
10. Możliwość pozostawienia opinii ogranicza się do
umieszczenia tekstu, tj. użytkownik nie może dodawać m.in. plików graficznych
czy multimedialnych.
11. Sprzedawca zapewnia
poprzez wdrożenie odpowiedniego systemu weryfikacji opinii, że opinie publikowane
w sklepie oraz w mediach społecznościowych pochodzą od konsumentów, którzy
używali danego produktu lub go nabyli od sprzedawcy Joanny Rułkowskiej.
12. Opinie publikowane w sklepie oraz mediach społecznościowych nie
są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy konsumentem
a sprzedawcą.
Krok #1: Opinie dodawane przez użytkowników za pośrednictwem ogólnodostępnego
formularza dodawania opinii widocznego przy poszczególnych produktach
sprzedawanych w sklepie weryfikuje się pod kątem tego czy opinia pochodzi
od Użytkownika, który używał produktu lub go nabył poza sklepem.
Krok #2: Sprzedawca weryfikuje czy dane podane
podczas dodawania opinii (m.in. imię, nazwisko, adres e-mail) są zgodne z danymi
(tj. imię, nazwisko, adres e-mail) użytym do zakupu w sklepie opiniowanego
produktu (tj. czy dane te zostały użyte w procesie składania zamówienia).
Krok #3: Sprzedawca weryfikuje czy opinia jest zgodna z niniejszym regulaminem.
Krok #4: Sprzedawca samodzielnie publikuje sprawdzone (zweryfikowane) opinie w
prowadzonym sklepie internetowym poprzez zatwierdzenie opinii w systemie.
Krok #5: Jeżeli sprzedawca będzie posiadał wątpliwości co do wystawionej opinii
zwraca się do konsumenta, który przesłał opinię do publikacji o udzielenie
informacji potwierdzającej, że jest konsumentem, który rzeczywiście używał tego
Produktu lub go kupił.
Weryfikacja opinii umieszczonych na Instagramie:
Krok #1: Użytkownicy serwisu Instagram mogą samodzielnie opublikować opinię
o produktach sklepu PapierowyMix-Anna Sawicka pod postami reklamującymi produkty lub w wiadomościach
prywatnych.
Krok #2: Wszystkie opinie publikowane na Instagramie są weryfikowane pod
kątem zgodności z niniejszym regulaminem. Weryfikacja następuje poprzez
zestawienie danych osoby wystawiających opinię z danymi dotyczącymi zamówienia
dokonanego w sklepie.
Krok #3: Jeżeli sprzedawca nie ustali, że konsument, który wydał opinię
używał danego produktu lub go nabył od sprzedawcy podejmuje wszelkie możliwe
działania w celu usunięcia opinii. Jeżeli nie da się usunąć opinii za pomocą
dostępnych w serwisie funkcjonalności sprzedawca dodaje komentarz pod opinią
wskazując, że wydana opinia nie została wydana przez konsumenta, który używał danego
produktu lub go nabył od sprzedawcy.
Krok #4 Sprzedawca samodzielnie publikuje opinie, które otrzymuje od
konsumentów na Instagramie poprzez publikację na Instagram stories samodzielnie
stworzonych grafik na podstawie otrzymanych opinii w wiadomościach prywatnych.
Weryfikacja opinii umieszczonych na Facebooku:
Krok 1: Sprzedawca zezwala na wydawanie opinii na Facebooku na fanpage zgodnie
z dostępną tam funkcjonalnością, z zastrzeżeniem że właściciel Facebooka nie
weryfikuje, czy użytkownicy kupili produkt lub skorzystali z niego, który
recenzują lub polecają na Facebooku.
Krok #2: Użytkownicy samodzielnie publikują opinie na fanpage PapierowyMix-Anna Sawicka.
Krok #3 Wszystkie opinie publikowane na fanpage są weryfikowane pod kątem
zgodności z niniejszym regulaminem niezwłocznie po ich publikacji.
Krok #4: Jeżeli sprzedawca nie ustali, że konsument, który wydał opinię
używał danego produktu lub go nabył od sprzedawcy podejmuje wszelkie możliwe
działania w celu usunięcia opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem
Facebooka z prośbą o usunięcie opinii za pomocą dostępnej w serwisie
funkcjonalności Zgłoś post.
Sprzedawca dodaje także komentarz pod opinią wskazując, że wydana opinia nie
została wydana przez konsumenta, który używał danego produktu lub go nabył od sprzedawcy.
1. Użytkownik publikujący opinię udziela sprzedawcy nieograniczonej
w czasie licencji na nieodpłatne korzystanie oraz rozpowszechnianie i
publikowanie, kopiowanie i modyfikowanie oraz dystrybucję przez sprzedawcę wszelkich
zamieszczonych przez niego w sklepie oraz w mediach społecznościowych.
2. W ramach udzielonej licencji sprzedawcy otrzymuje
prawo do:
a.
rozpowszechniania
opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej
dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet), publiczne
wyświetlenie i republikację,
b.
utrwalanie i
zwielokrotnianie opinii – wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy Opinii, w
tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką
cyfrową.
3. W ramach udzielonej licencji autor wyraża zgodę na
wykorzystywanie opinii w dowolnych częściach, udzielanie sublicencji osobom
trzecim na wykorzystywanie utworu lub jego części, wykorzystywanie utworu lub
dowolnej jego części w celu promocji i reklamy produktów i sklepu. Jednocześnie
autor udzielając licencji, zapewnia sprzedawcę, że opinia jest autorska oraz
jest wynikiem własnej intelektualnej pracy użytkownika, nie narusza praw
autorskich osób trzecich. W przypadku nieprawdziwości powyższych oświadczeń
Użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.
1. Zamieszczając treści oraz udostępniając je Użytkownik
dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści.
2. Użytkownik oświadcza, że:
a.
jego opinia nie
narusza zasad opisanych w regulaminie;
b.
jest uprawniony
do korzystania z autorskich praw majątkowych do utworów i/lub praw pokrewnych
do przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
c.
wyraża zgodę na
wgląd do opublikowanych treści przez innych użytkowników oraz sprzedawcę jak
również upoważnia sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z
postanowieniami niniejszego regulaminu;
d.
wyraża zgodę na
dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach
pokrewnych.
3. Zabronione jest udostępnianie za pośrednictwem usługi
treści sprzecznych z prawem, w tym zwłaszcza takich, które mogłyby:
a.
zostać
zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób
trzecich;
b.
naruszać
jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw
autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą
przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c.
posiadać
charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierać
słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub
określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe) czy też prezentować inne osoby w
niekorzystnym świetle;
d.
pozostawać w
sprzeczności z interesem sprzedawcy, tj. stanowić treści o charakterze
reklamowym innego przedsiębiorcy lub produktu; treści nie związanych z
działalnością sprzedawcy; treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd;
e.
naruszać w inny
sposób postanowienia regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa,
normy społeczne lub obyczajowe.
·
W Serwisie należy podejmować działania zgodne z
prawem i publikować tylko legalne treści
·
Użytkownik ma obowiązek korzystania z Serwisu
zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami, z
uwzględnieniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej, w szczególności
przysługujących właścicielce serwisu lub osobom trzecim praw autorskich
·
Podczas korzystania ze Serwisu zakazane jest
dostarczanie lub przekazywanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności
poprzez rozsyłanie treści zabronionych przepisami prawa, w tym w ramach
formularzy dostępnych w Serwisie lub naruszające w jakikolwiek sposób prawa
własności intelektualnej.
·
Zabronione jest składanie Zamówienia anonimowo,
pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
·
Zakazane jest również publikowanie treści, które:
•
służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo,
np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Użytkowników
•
nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot
żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc
•
propagują jakikolwiek faszystowski lub inny
totalitarny ustrój państwa,
•
nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych,
seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze
względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść
•
zawierają treści o charakterze szowinistycznym i
mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej
•
zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę
trzecią;
•
naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby
trzeciej;
•
zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze
obraźliwym;
•
nawołują do zachowań niebezpiecznych lub
pochwalają takie zachowania;
•
obrażają uczucia religijne;
•
mogą wywoływać dyskomfort innych Użytkowników, w
szczególności poprzez brak empatii lub szacunku innych Użytkowników
•
naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry
obyczaje w inny sposób.
•
zawierają linki do innych stron internetowych
•
służą prowadzeniu niedozwolonych działań
reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w tym działalności konkurencyjnej,
spamowaniu
§ 7 Procedura
moderacji nielegalnych Treści i Treści naruszających zasady regulaminu
·
Właścicielka serwisu nie ponosi odpowiedzialności
za nielegalne treści publikowane w Serwisie, ponieważ podejmuje bezzwłocznie
odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do Treści
nielegalnych, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
·
Właścicielka serwisu może dokonać moderacji Treści
umieszczanych przez Użytkowników z należytą starannością, obiektywnie i
proporcjonalnie oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych
interesów wszystkich zaangażowanych stron.
·
O moderacji Treści Właścicielka serwisu informuje
Użytkownika, który daną treść umieścił, o ile dysponuje danymi umożliwiającymi
skontaktowanie się z danym Użytkownikiem wraz z podaniem uzasadnienia.
·
W uzasadnieniu o podjęciu moderacji Treści
Właścicielka serwisu wskazuje konkretne podstawy do zastosowania użytej
sankcji.
·
Właścicielka serwisu może wezwać Użytkownika do
samodzielnego zmoderowania umieszczonych w serwisie Treści.
§ 8 Procedura
zgłaszania nielegalnych opinii i treści
·
Użytkownik, który uważa opublikowaną w Serwisie
treść za nielegalną lub naruszającą warunki Regulaminu, może przesłać do
Właścicielki serwisu Anny Sawickiej zgłoszenie
dotyczące tej treści.
·
Właścicielka serwisu wyznaczyła interaktywny punkt
kontaktowy dla zgłoszeń związanych z serwisem i zgłaszania nielegalnych
treści. Jest on dostępny pod adresem
e-mail: papierowymix@gmail.com.
·
Punkt ten jest przeznaczony do bezpośredniej
komunikacji z użytkownikami serwisu oraz właściwymi organami nadzorczymi, czyli
komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych.
Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
·
O otrzymaniu korespondencji w ramach Punktu
kontaktowego Właścicielka serwisu poinformuje nadawcę korespondencji
niezwłocznie nie później niż w ciągu 7 dni.
·
Zgłoszenie powinno zawierać informację jakiej
treści dotyczy zgłoszenie (komentarz, opinia, inne treści) oraz przyczyny uznania lub uzasadnionego
podejrzenia uznania tej Treści za nielegalną lub niezgodną z warunkami
korzystania z serwisu
·
W zgłoszeniu należy podać dane kontaktowe Użytkownika, minimum adres
mailowy do kontaktu.
·
Właścicielka serwisu przesyła potwierdzenie
otrzymania zgłoszenia a następnie rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję
co do treści, której dotyczy zgłoszenie bez zbędnej zwłoki (w terminu do 7
dni).
·
Właścicielka serwisu podejmuje decyzję w sposób
niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności, a przed
wydaniem decyzji może zwrócić się do Użytkownika, który umieścił Treści objęte
zgłoszeniem, o udzielenie dodatkowych wyjaśnień.
§ 9 Procedura
nakładania sankcji za umieszczanie nielegalnych opinii i treści
·
Właścicielka serwisu ma prawo podjąć decyzję
dotyczącą nałożenia sankcji na treści umieszczonych przez Użytkownika, w tym:
ograniczyć widoczność Treści, usunąć treść lub uniemożliwić do niej dostęp.
·
Właścicielka serwisu ma też prawo zastosować
modyfikacje do opublikowanej treści, a także prawo zawiesić lub zakończyć
świadczenie usługi w całości lub w części dla Użytkownika, który opublikował
nielegalne Treści lub dopuścił się naruszenia zasad Regulaminu.
§ 10 Procedura
odwoławcza od zgłoszenia nielegalnych Treści i opinii lub treści niezgodnych z
warunkami korzystania z serwisu
·
Od decyzji Właścicielki serwisu wydanej w sprawie
zgłoszenia dotyczącego nielegalnych lub niezgodnych z regulaminem Treści
przysługuje odwołanie.
·
Odwołanie powinno zawierać w szczególności:
precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa, szczegółowe
uzasadnienie stanowiska oraz wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla
osoby zgłaszającej lub osoby trzeciej.
·
Użytkownik może odwołać się od decyzji
Właścicielki serwisu w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej
usunięcia.
·
Odwołanie można złożyć w interaktywnej formie za
pośrednictwem punktu kontaktowego.
·
Właścicielka serwisu rozpatruje odwołania w
terminie 7 dni od jego otrzymania i poinformuje osobę zgłaszającą oraz inne
osoby zainteresowane wynikiem sprawy.
·
Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania
ma charakter ostateczny, co oznacza że nie przysługuje od niej kolejne
odwołanie.
§ 11 Procedura
informowania odpowiednich organów o nielegalnych treściach
W przypadku, gdy Właścicielka serwisu poweźmie jakiekolwiek
informacje, dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub
może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu
osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu właściwe organy
ścigania lub organy sądowe.
§ 12 Reklamacje
- Użytkownik
może zgłosić sprzedawcy Annie Sawickiej reklamację w związku z
korzystaniem z usługi dodawania opinii w sklepie PapierowyMix. Reklamacja
może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres: papierowymix@gmail.com lub pisemnie na
adres: Anna Sawicka, ul. Szarych Szeregów 6/15, 05-101 Nowy Dwór
Mazowiecki.
- W zgłoszeniu
reklamacyjnym użytkownik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca Anna
Sawicka niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje
reklamacje i udziela Użytkownikowi odpowiedzi.
- Użytkownik
będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich.
- Zasady
dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach lub na stronach
internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie
Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Pod
adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest
platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami
i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- Sprzedawca i
Właścicielka serwisu
Anna Sawicka zastrzega sobie prawo do
kontaktu z użytkownikiem zamieszczającym opinię pod pozostawionym adresem
e-mail.
- Zarówno
użytkownik, jak i sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi dodawania
opinii w sklepie w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem
zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy
oraz postanowień poniżej. Użytkownik, który skorzystał z usługi dodawania
opinii w sklepie rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną
poprzez wysłanie do sprzedawcy stosownego oświadczenia woli przy użyciu
dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się
sprzedawcy z oświadczeniem woli Użytkownika. Sprzedawca wypowiada umowę o
świadczenie usługi dodawania opinii w sklepie poprzez wysłanie do
użytkownika stosownego oświadczenia na adres poczty elektronicznej podany
przez użytkownika podczas dodawania opinii w sklepie. Wypowiedzenie umowy
może mieć miejsce w przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę, że opinia
narusza postanowienia § 2 niniejszego regulaminu lub w sytuacji gdy
otrzyma powiadomienie, o którym mowa w regulaminie. Niniejszy regulamin
obejmuje całość uregulowań dotyczących usługi dodawania Opinii i Treści oraz
stanowi uzupełnienie treści zawartych w Regulaminie sklepu.
- Zasady
zmieniania zapisów w regulaminie strony:
§
Prawo do zmian: Właścicielka serwisu ma prawo wprowadzać zmiany w regulaminie z
ważnych przyczyn, takich jak zmiany warunków umowy, obowiązujących przepisów
prawa, wprowadzenie nowych treści lub usług cyfrowych oraz zmiany
technologiczne.
§
Powiadomienie klientów sklepu internetowego i użytkowników serwisu: Klienci i
użytkownicy zostaną powiadomieni o każdej zmianie regulaminu drogą
elektroniczną na adres e-mail przypisany do ich konta oraz poprzez publikacje
nowego regulaminu na stronie internetowej
§
Stosowanie starego regulaminu do istniejących umów: Umowy zawarte przed zmianą regulaminu podlegają zapisom
obowiązującym w dniu ich zawarcia. Zmiany regulaminu stają się skuteczne po
upływie 10 dni od daty opublikowania.
§
Rozstrzyganie sporów: Regulamin podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą
a klientami niebędącymi konsumentami będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla
siedziby lub miejsca zamieszkania Usługodawcy.